swe!

hallojhalloj!
den här dagen har gått rätt snabbt, började med syslöjd där
jag segade mig igenom lektionen, i brist på vad jag skulle ta
och göra, så jag gjorde något till håret för skojsskull, okej ja
ärligt för att jag hade det tråkigt, sen gjorde jag klart en såndär
kudd sak, sen ska jag även fixa något till min broderade text
någon dag, eller under nästa lektion, sen ska jag även försöka
hinna med något litet! japp, sen så gjorde jag inte så mycket mer
än typ slappade till lunchen, och ja fikade lite och så, nami!
sen hade vi något, eller jo jag gjorde nationella, har missat när
jag var i sthlm, så nu fick jag det gjort, skönt (!) gick väll helt okej,
tog en stund innan jag hajade på sista alltså, men jag svarade
på alla, vissa fick jag chansa lite på, haha.
Har även fått mina två paket nu, eller ena väntar på ica nämligen
det från h&m, det andra har mamsen hämtat och jag är nöjd!
Ska nog dra ikväll och hämta det andra och så, sen blir det lule
snart och då måste jag kika runt i nå butiker efter nå till avslutningen.
Mindre än en månad kvar ju!
Ikväll spelar Sverige, det är ju kvartsfinal. Sverige-Tjeckien, Jo
favvisen Murray ska vara med och ja Jönsson, wiho! Hoppas det
går bra för dem heja!
Imorgon ska vi besöka nå museum och ja vad mer.. just nu
försöker jag vara så social medan jag väntar på pancakes!
Pusshejdå! ;*

image232

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0