Tisdag

Hejhallå!
Idag är det somsagt redan den 13 maj, dagarna flyter
iväg, nejmen tiden går så otroligt snabbt, det är t.o.m
mindre än en månad tills avslutningen och jag längtar,
men samtidigt vill jag inte att tiden ska gå så jäkla snabbt!
för jag kommer sakna alla kamrater så mycket, månne
om man kommer.. eller alltså nej bort med såna tankar.
hursomhelst kommer jag sakna allt hahaha, så är det!

Har vart på bio idag, eller bio och bio eller jo på folkan och
kolla på Goodbye Bafana, en verklighets baserad film som
många kanske vet, baserad på den där händelsen under
tiden då Nelson Mandela satt i fängelset på ön R.I och ja, när
han satt inne, fast inne i syfafrika då eller något, japp och
om den där fångvakten, jajamen! Jag tycker den var helt bra!
Tyckte faktiskt om den filmen!
Vad mer, jo idag under språkval så var jag i behov av en glass.
Och i mitt största behov kommer jag ihåg G's mana! Och då
säger jag inför läraren att jag är hans flickvän så han ska låta
extra snål gentemot sin flickvän, haha så jo jag är hans flickvän.
Jag har även gift mig, i min drömmar iaf.

Hursomhelst, det har snöat här i Haparanda idag! Jo glömde även
säga att jag drog med Sorbas till bion, alla andra var inte vid ork
eller något, haha. Och träffade även på.. Tomppe, Lii & Madde!
Well hursomhelst, nu ska jag avrunda. Nationella imorgon.. Pusshej!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0