torsdag!

Endast fyra veckor idag, och det 'exakt'.

Sitter här och kikar runt, råkade somna nyss när jag
tittade på sjunde himlen, eller för en stund sen ja.
Imorgon har vi sovmorgon och det är väll rätt skönt,
eller det är skönt, inte för att det ger mig mer än typ 1
timma längre. Idag var vi som sagt på något museum
i tornio somsagt, och den där ena som babblade på
om.. vinterkriget tror jag, babblade för fort och avslutade
aldrig det han höll på och babbla om utan började o
babbla om nå helt annat så jag orkade inte koncentrera
mig på att lyssna så mycket, för att jag inte klarar av att
lyssna på finska så länge om någon kör värsta racet.
Sen var vi efter det till karkiainen med klassen och fikade,
mumsigt, nog för att den där marmeladen som fanns där
var, mja vet inte det var helt enkelt för sött så ja.

Nåväl nu ska jag avrunda, ha det bra!
Pusshejdå

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0