TRE KRONOR! (:

BIG LOVE, säger jag bara!

SVERIGE (med stora bokstäver) gjorde en historisk match
idag i Quebec tycker man ju, eller dom gjorde ju det (!)
Mot Tjeckien, kvartsfinal, nu gick Sverige vidare till SEMI!
Först tog Sverige ledningen med 1-0, men så kvitterade
Tjeckien till 1-1, damn! Och så gick Tjeckien och tog ledningen.
Och då stod det 1-2.. Men när de bara är några minuter kvar
av sista perioden vad händer inte då? drömmarna uppfylls.
Sverige kvitterar 2-2! Man kan fortsätta andas, vet att de inte
är kört, man har hela tiden haft det i tankarna, man har vetat
"sverige kommer vinna, sverige kommer vinna x 1000"
och vad sker? under förlängningen.. Sverige vinner! :D
<3, well.. big love! Lundqvist, är absolut bäst enligt mig!
Haha men jaa, sen äre ju det här med att Sverige ska möta
Canada, big oh no! Så nu efter att ha sett den bästa matchen
i mina ögon, med en Weinhandl som är alldeles för bra, som
avgjorde matchen och allt och Jönsson och Murray och alla
så åh.. Då är man glad! Sverige!

Underbart just nu att dom tagit steger vidare... Var även med
mam till ica en sväng och hämtade mitt paket, allt kom visst inte
i detta så ja! Well vad mer har jag och skriva...inget...så
nu ska jag kika på fb och fixa där lite osv, ha det bra!
Pusshejdå!

tre kronor, världsbäst enligt mig!
weinhandl, ;*

Kungen! Lundqvist!
image233

Douglas Murray! ;*
image234

anton strålman & kenny jönsson!
image235

mattias weinhandl ;* king
image236

nicklas bäckström! (:
image237

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0