well, we don't like the way how it ends.

godmorgon :)
skönt med sovmorgon för en gångs skull!
ska iväg till skolan om ett tag, eller vid 10 ska
jag vara på kuben hursomhelst..
Sen blir det väll att dra till Europadagen någongång
vid tolv tiden eller något. Jo jag möttes eller nej
tidningen hade och komma med en tråkig nyhet..
Jo.. Daniel Johansson lämnar Asplöven somsagt,
han ska till Mariestad... Så ´ja, han tänker spela för
boisarna han! Okej, vi har fått Jimmy Stålnacke och
det kommer säkert en massa bra och nya spelare
får man ju hoppas. Men D.J var en duktig spelare
tycker jag (!) Och det är lite tråkigt alltid när spelare
lämnar laget.. Nåväl, jag vill veta hur laget kommer
se ut, tiden går ju så fort, så det börjar ju vara dags.
Haha!

Nåväl, nu ska jag fixa mig iordning, och fixa lite med
min musik, haha! Ha det bra! Pusshejdå.

image231


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0