well, well, well!

hejhallå!
idag var jag en sväng till ikano med tuomas och
sofia, var till stadium, skopunkten och intersport,
kollade redan efter skor till avslutningen men ja
lite svårt när jag inte funnit klänningen ännu, eller mja
vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, eller jo en klänning.
Har ju själv en hel del, även oanvända men jag vet
inte, något iaf.
Mmm, retro!
Ja, har som suttit och bläddrat igenom min matematik
bok för att se hur mycket jag egentligen kommer ihåg och
för att repetera lite grann, glor c.m! och ja, ska nog snart
ta och lägga mig eller något, jag är tidig av mig.
Imorgon har vi sovmorgon och ja, rätt chill dag förövrigt.
Och jag väntar på in i.. till det 'vuxna livet' haha.
Höll på och snackas om det idag, att vi borde dra på en
utlandsresa tillsammans, vänner och så, eller typ sen när
vi är äldre om vi har familjer, 'återförenas' på en resa, en
paus fr familjelivet, eller ja en semester somsagt, haha
låter lovande, för framtiden (!) och jo, sofia och tomppe har
lovat att hälsa på hos mig när vi är vuxna även om de kan
bli lite dyrt, haha för jag ska ju bort till c ja haha!

well okej, det är ju helt najs och ha framtidsdrömmar!
Och usch jag måste påpeka att det är så äckligt, nu det där
om 'skräckgynekologen' usch vad hemska männisor det
finns, lemlästat 800 personer elr nå? uschuschusch..


ska drömma mig bort..

image221

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0