would you find it?

Halloj, eller godkväll eller någonting.
Snart brister det för min del, har typ ägnat hela
min dag åt att kolla film, hahah.
Okej har tillbringat en stund utomhus, men eftersom
att jag hade megahög feber förra natten, även feber
idag så ides jag då inte stanna där länge, risk för att
få högre feber ökar, vilket är så tråkigt (!)
Har kollat 27 dresses, den var bra, och så kollade jag
På andra sidan häcken, en film jag kan se 1000 gånger
för att den är så söt, haha och så kollade jag Crash,
även det en film jag kan se 1000 ggr, den är så otroligt
bra måste jag då säga (!) Sen kollade jag även klart
Hairspray, hann ju ej se klart den igår, nåväl!

Jag funderade på att se någon annan film nu också,
hade tänkt mig att se en rysare, lite omväxling.. Har ju
typ bara kollat på tecknade och komedier under den
senaste tiden, okej några action men ändå, får se om jag
pallar, är värsta lipig av mig (!)
Och jooo, det har varit lovely väder idag igen, så det är
pest och vara sjuk, well, nu ska jag ta det lungt och försöka
bli frisk, hejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0