November: Asplöven Vs. Kiruna

Hemkommen från Arena Polarica.. Och jag har värk i mina
ben och nu talar jag om en sådan värk man får av kylan ja.
Och jag väntar på att Sofia ska sluta jobba så att peepsen
kan dra iväg till stadi, för jag vill verkligen ut just nu.

Slask är det ute för den delen. Men det dör man ju inte av.
Vill ju iofs inte ha slask, men vad gör man? Finns ju inget
man kan göra åt det.



Den matchen har jag varit och tittat på för er som undrar.
Och det är alltid lika skoj och titta på matcher mot Kiruna och
Piteå osv. Alla matcher iofs men ja, dessa är sååå intressanta.

Så. Matchen började en timme senare eftersom att 'klockan+
resultattavlan&co' inte fungerade. Så det tog sin tid och fixa det.
Men tiden flöt på där inne. Och någongång vid 22.00 slutade den.
Roligt hade jag då, absolut..
Och för att skryta för mig själv under resten av mitt liv, och minnas
varje gång jag läser detta så.. Fick jag ta emot mitt pris av ingen
annan än min hockeyfavvis i div1 somsagt, och som jag vill ha tillbaka
till laget, och min favorit fr förra säsongen. Abbe! Inte nog med det,
han var på sitt sätt så rooolig av sig, och trevlig på köpet! YEY!

Vad mer.. Resultatet ofc!!
Asplöven-Kiruna
3-2

Det var väll allt för mig. Tack och hej!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0