November: Crash and burn

SOMETIMES I THINK HE IS TRULY CRAZY...
-and I love it..

Jag sitter här och skriver med Erkki som är i
Kiruna just nu. Vad fuskigt, jag skulle också vilja
vara i Kiruna nu. Jag tycker att det är jätte mysigt
där och jag vill kunna se ut över Kiruna nu när det
är mörkt, för det är så fint.. Lyllo henne..

Och så vill jag ha morgondagen hit, och det pga att
jag är sugen på att se hockey.  Och just nu sitter jag
även och njuter av att lyssna på riktigt bra musik. &
jag måste bara säga att Viktor är otroligt bra, min
högra hand det med.  Jag fick min låt, el mina låtar..

Och nu ska jag försöka göra mästertjänsten till min
bro'. Nämligen hitta en skiva åt honom. Hoppas jag
har turen på min sida då. Hoppas, hoppas.. Och det
pga att jag även själv skulle bli glad om jag fick den.

Baby.
Every promise I make, I'll never break.


 


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0