November: DH ikväll.

Japp, det är desperate housewives som gäller ikväll.
Eller klockan nio rättare sagt. Ska snart fortsätta läsa lite
samhälls, vilket jag gjort i princip hela dagen sedan jag
kom hem. Eller nej! Jag har även umgåtts med viktor ett tag.
Chillade, tittade ett avsnitt av favoritserien nr 1 och ja.

Fortsätt simma, fortsätt simma.
Hade som sagt klädsim idag med skolan. Fy bubblan. Man
var ju tvungen och ha långärmad tröja och långbyxor. Wow
iI början kändes det som att man bara ville sjunka hela tiden.
Fyrtio längder blev det, 1000 m. Och fy vad skönt det var och
få bort kläderna sen. Kändes som om man svävade, yey!

Troja, Ilion, Paris, Matematik -vetenskaplig kris.
Hade även en massa andra lektioner. Såg klart troja i svenskan.
Bra film dessutom. Historia då vi fick tillbaka provresultaten.
50 p v 60 lyckades jag få ihop, ett vg! Och så hade vi matte prov på
morgonen, och där lyckades jag få ett poäng ifrån fullpott, mvg. Och
det är jag jösses riktigt riktigt nöjd över.

Är det kanske du som styr Sverige? Eller är det din vilda fantasi?
Äh. Vad mer. Imorgon har jag skola från åtta till tre med tre timmar
hål och så blir det nog gymmet efter skolan. Nu ska jag kila iväg och
läsa lite inför samhällsprovet (så styrs sverige) så intressant!
Ha det bäst!!!

Emilia och Erica!


Jag


Statförvaltningen, talar sitt!!

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

noo fan vet ja vaffö du fota första Bilden... gigiihihihihihöhöhöh :))) pösss

2008-11-18 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0