November: Do we live to survive?

Folkan med folket.
Som sagt så var jag till folkets hus för att se t-school konserten
tillsammans med sötnosarna. Och därmed mitt lilla musik inlägg.
Träffade btw Marie och Pauline och dem där ;]

But you don't really care for music, do you?
Vart ska jag börja? Jo.. Det var jätte skoj och se och dom som var
med där var så duktiga och jösses vilka röster vissa har.
Någonting jag tyckte om var dom där höga tonerna som Pernilla
drog med, och ja dessutom så sjöng hon så jävla bra.
"Hallelujah" stod hon för.

Amazing grace.
Var ju en hel massa med där. Och han J.K, han är nog bara för bäst.
Hans sätt och hans röst och allting. Vilken begåvning. Han stod för
"Beautiful Day/u2", en stor favorit. Och med en av Coldplay favoriterna
"Viva la vida". Jo, det är så att man smälter när man lyssnar.
Under tiden fick jag även ett sms av Emmy som även hon verkade
tycka likaså. Så otroligt duktig/duktiga.

En banan, två äpplen och ett päron. Hur många?
Det var en massa låtar, men jag drar ju favoriterna som ni säkert nu
har märkt. Ni som nu vart där och lyssnat. Och låten som Elin sjöng
"I hate myself for loving you" är riktigt bra, och hon sjöng otroligt bra!
Sen diggar jag även låten Karin körde "Only when I sleep"..

Men nu ska jag nämna de två absoluta favoriterna när det kommer till
låtar, dessa var med under konserten, tacka gudarna vettja för att det
bjöds av dessa. "Backyard babies - A song for the Outcast" och så
"Andreas Johnson - Glorious", det är kärlek. Chrisse var ut med A song
for the outcast, duktigt! Och så sjöng Viktor "Glorious".. Bra bra! Oh ja,
suveränt, alla var så duktiga.. Fanns fler låtar, fler personer med btw.

En stor favorit som V sjöng: Andreas Johnson - Glorious.


En annan stor favorit som C sjöng: Backyard babies-A song for the outcast


Och en extra stjärna till stjärnorna Emilia och Piia.
Dom var så duktiga när dom drog med låten "Iris".. Åh..
Jag ryser.

Xoxo: malin

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0