November: Glorious!!!

Svarte Malin, svarte Malin, hon är havets skräck & fasa!
Nu kommer ett inlägg. Och då har jag bara lust och
säga: aahaskhsdkflgrt, less, less, less, less! ÄH skit.
Klaga, klaga, klaga!!!! Ha ha, jag vill riva lös mitt hår jag
vill spruta tårar typ. När får vi ett svar?!?!?!

Och min pojk är så snäll av sig så det inte är sant.
Så fin ;*

Denna dag ville jag sparka in mitt skåp i skolan..
Hur som, dagen spenderades i skolan från halv tolv,
då vi hade sovmorgon idag. Hade nå lektioner, och så
lämnade jag in svenska uppg. Sen var jag ut och åt med
Nora och Tomppe. Sen promenerade jag för att möta
Viktor och så for vi hem till honom :)

Men se så, katten satt faktiskt på bordet när jag klev in.
Efter det drog jag till folkan där nora, tomppe, sofia,
linnea och alla redan var. T-school konsert var det då.
Och det kommer och komma ett musik inlägg efter det
här.. Men jag svär, det var roligt! Att komma hem, var nog
inte lika roligt då jag bara vill mosa Aya med kramar...
fast det blir svårt.

Och imorgon har jag en timmas sovmorgon och så slutar
jag vid två, har bad sista timman osv. Sen vet jag inte om
jag tar centret imorgon eller under helgen, det återstår ju
och se.. Umgås med Viktor ska jag imorgon. Och han är
sjuk så då ska jag vara snäll och ta hand om honom. :)

Ett, Två, Tre. Yksi, Kaksi, Kolme.
Ä, nu har jag inte mer och säga. Musik inlägget kommer
efter duschen och så ska jag fråga Sofia om hon kan prata
med mig i telefon, så efter det.. Pusshejdå, ha det bäst.

min pannlugg har växt till sig lite

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0