November: h-vetes jvla skit.

Jag har jäkligt ont i magen och det är jobbigt. Har tagit en panodil
här tidigare så jag hoppas att den börjar verka snart. Tänkte ta och
lägga in lite bilder på datorn nu så att jag kanske kan slänga upp ngt
av det här.

Kvällen har spenderats tillsammans med Sofia och Nora. Först var vi
och inhandlade godsaker. Sen drog vi hem till Nora för att slå på en
film och bara ta det lugnt och snacka en massa crap. Kollade på Jakten
på lyckan och den var bra. Så den rekommenderar jag ifall inte nu någon
har sett den. Men så fick jag ju oturligt nog jätte ont i magen och en lipsill
som jag då är, så bestämde jag mig för att dra hem och ta det lugnt.

Hoj.
Nu ska jag slänga upp någon bild. Och sen ser vi vad som sker.
Ha det bäst.












något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0