November: Halleluja, yeah!

Ledighetledighet. En fredag.
Sitter här och chillar. Vaknade någongång för en timma sen
eller något. Har chillat. Ätit frulle och återigen chillat. Och snart
ska jag ta och börja städa mitt rum osv. Och sen så ska jag
se klart en film jag påbörjat att se och svara på några grejser.

Hallelujah.
Musik är så otroligt bra. Och ingen dagens låt hade jag igår
heller så jag ska lägga upp två låtar idag bara för att. Ja precis
bara för att jag känner för att göra det. Idag ska jag iaf vara
barnvakt åt sötnosarna Tindra och Thea. Och idag tror jag att
min bror kommer hem, så jag ska förbi där någondag och då
ska jag dra med mig v. Usch, jag låter som en person som
sliter personer med mig med tvång. Så hemskt är det inte. Ha!

Gårdagen i sin helhet.
Slutade skolan vid tre tiden. Helt ok då vi började vid halv två.
Chilliga lektioner och så satt jag och letade lite fakta om Artemis,
och den guden må vara speciell.. Ha ha som typ Pallas Athena.
Om någon nu läst om dem. Tja! Sen var jag till centret en sväng
och tittade runt, var till stan och så drog jag hem. Åkte till Viktor där
jag spenderade resten av kvällen. Mys.

Människa är en märklig individ.
Och vi är lediga idag, det känns som lördag men nepp. Hur
skönt är inte det egentligen? Förutom alla små trollisar i min
mage som bombar allt där inne (:magvärk) tjena. Äsch, nu ska
jag börja fixa mig själv och mitt rum osv. Sen ser vi.. Sen ska jag
vänta på att viktor slutar träningen och så ska jag nog slå en
pling i hopp om att jag själv kommit någon vart då. Ha det bäst!

P.S. Du är finast!! :)

och visst är den sööööt?:)))))

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0