November: Inte så hemskt trots allt. ;p

Kvällen spenderades utomhus mestadels iaf. Och det var faktiskt
rätt skönt väder idag och det var ju tur, men o andra sidan så var det
i princip farligt halt, haha xD

Först så var jag utomhus med Sofia, Nora och Tomppe. Drog iväg till
stan. Max med andra ord. Där satt vi ett tag och chillade. Sen bestämde
jag mig för att jag ville träffa min bror bl.a Så jag drog iväg och träffade
både mormor och min bror. Och jag har saknat honom. :):(
Well, well. Sen så höll jag på och somna på soffan hos mo' då jag
'väcktes till liv' igen när jag fick ett sms av Viktor. Drog iväg och mötte honom
och så var vi ute ett tag osv. Gjorde väll inte så mycket mer.

Nu sitter jag här hemma och ska snart börja fiffla här
hemma lite smått. Kolla igenom nå saker och sånt där nu inför skolan.
Sista lovdagen. Nu blir det en massa plugg igen. Och så måste jag komma
nånvart i vissa skolarbeten. Aja, nu ska jag kila iväg. Ha det bäst!

armbandet jag fick av nora:)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0