November: It only happens once in a lifetime

Please, please!

Tänkte ta och skriva ett inlägg nu innan jag drar ut eller något.
Jag orkar inte plugga idag och jo vi hade historia prov idag och
det gick som det gick, hoppas det gick bra eller ja det kändes ju
som det iaf så ja.

Sen fortsatte vi även att se Troja, och så har jag vart här hemma.
Det är redan torsdag vilket innebär fredag imorgon vilket alla vet
men ändå. Ha ha, det är så skoj! Nästa fredag är vi lediga från
skolan så det blir skönt, och imorgon är det hockey då Asplöven
möter Kiruna här hemma, je vad skoj!

Och så har jag en hel del plugg som väntar här framöver, nästa
vecka har jag prov i både samhälls och matte! Och ja, snön ligger
ju så underbart underbar på marken. Och jag vill ha jul nu.

Imorgon har jag iaf skola från 8-2 då vi har gympa under vår sista
lektion, så då blir det att dra och gymma istället (h). Och jag är taggad.
Och jag är taggad inför helgen, taggad inför lite vad som helst.
Du behöver inte släppa ut apan ur buren, den tar sig ut om den vill.

Om jag har prob.. jag tror det var något speciellt jag skulle skriva i det
här inlägget men allt står helt still i skallen på mig, och jag kan inte
komma på vad det var så om jag nu någonsin kommer ihåg det så tar
jag och skriver det. Ha det bäst!



the girl
and the dog

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0