November: jaaa sådär

Do u hear me? Don't you listen?

Fem myror är fler än fyra elefanter.
Ett inlägg. Dagen har spenderats på lite olika vis.
Sofia ringde under förmiddagen när jag fortfarande
låg och slappade i sängen. Sedan ringer syrran som
vart lite orolig då hon läst nsd, det gjorde även moster.
Fixade mig och mötte Sofia.

doppistoppiströsselihei
Snökaos utomhus, inte nå vidare mysigt iaf. Promma
till ikano och till centret. Tog en glass på spiceice haha,
minns inte om det hette så. Fick med mig hem något
och ja. Fick ett sms där av sötnosen att dom vunnit, &
det var ju riktigt bra! :)

Var hem och åt, fixade lite grejer. Packade osv. Drog hem
till Tomppe med Sofia, chillade där under resten av kvällen.
Och så var man sjuk igen, feber och elände. Usch & fy!
Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Men nu bjuder jag
på pics då vi hade vår fototajm.

Något.. ja vad säger man.


Jag och mun bestis Sofia.


Moi.


Sofia:)


hey orange. Moi.


Moi


Sofia och jag


Var så goda. The end.
Finns mer bilder. Dock är det endast dessa som kommer upp idag..
Brukar va sämst på att lägga upp bilder, hur som så orkar jag inte ta
och tjivas med bloggen!

Btw. Min finaste är så amazing ;*

något på hjärtat?
Postat av: p

öö du är lik carolina gynning! ;o:D

2008-11-30 @ 23:31:31
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0