November: Slowly in volume

Kilade iväg från skolan någon timma tidigare av huvudvärk.
Och jag fruktade migrän, men nu tycks det vara bättre efter
medicinering. Och oj, det är verkligen många som är sjuka
nu, krya på er!!! :)

Och jag längtar till julen som bara den, och jag hoppas att
tiden ska gå fort.. Det bör den göra. Och tänk på att det faktiskt
är den 11 november och det regnar, och det har öst ner idag,
och det har regnat i flera dagar. När kommer snön egentligen?
Vintern kommer nog kännas mycket kortare när vi aldrig tycks
få snö. Fast vid jul vill jag ha massor med snö ju!!

Hur som, sitter här hemma helt alone eller min hund har jag
ju alltid till sällskap. Sitter och funderar över allt och ingenting.
Kring april-månad och även dessa månader framöver tills
april. Och nu blev jag sugen på att börja se O.C från början igen.

Det var nog det! Hoppas ni haft och har en trevlig fortsatt dag:)

 


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0