November: Snart december.

Tiden går snabbt. Snart är vi inne på 2009.
Btw så fyller Mathilda år snart. Den 24 november om jag ska
vara exakt. Och idag har jag varit barnvakt och det gick prima
fint. Först så chillade jag medan barnen lekte sina lekar. Och
så gosade vi ett tag, och det är faktiskt skoj och läsa för små.
Sen så kollade vi ett tag på en film, och så kom Sofia, Tomppe
och Zorro förbi här då det blev fullt ös när Aya och Zorro kom i
kontakt med varandra, barnen tycktes tycka det var skoj, ha ha.

Mina luffare som bänkade sig på golvet i min hall drog efter
ett tag och så gick jag för att fixa iordning tindra och thea då
mitt sällskap kom, viktor dvs. Ha ha och gissa vilka som blev
helt busiga, mo ha ha. Satt och tittade klart den där filmen
och så nattade jag thea och så satt vi uppe med tindra tills
det var dags och natta henne. Lugnt och fint :) Dom är så goa.

Film + film = film.
Efter det tittade vi ett tag på training day och mänkka och så
pratade vi lite om vad som helst. Framtiden var ett intressant
samtalsämne. Och angående den så ska jag som det ser ut
idag, inte flytta nästa år, vilket jag funderat tidigare på.
Drömmar om framtiden är så underbara. Och jag vill ha jullov,
jag vill ha nyårsafton och min 18års dag + sommarlov.
Mysigt vare iaf.

We wish you a merry christmas.
Och vi närmar oss jul. Och angående vad jag själv vill ha i jul
så kan jag dra upp de saker jag framförallt vill ha:

1. En härlig jul! (brukar inte vara omöjligt som tur är)
2. Snö i massor! (Vem vill ha en 'grå' jul med regn? Nej tack.
3. En speciell halsduk, den är på g.
4. EN GITARR (detta är uno när det kommer till "önskislistan")
5. Och så önskar jag alla andra en god jul. HA HA!
6. Min finfinaste:$

tomten, dom två högst upp kirrar du väll lätt? femman är väll
något jag kan hoppas på. Och imorgon blir det förmodligen och
handla lite grejer. Och julhandla, det måste jag göra snart. Vill
vara ute i god tid. Vem orkar härja just in i det sista, inte jag iaf.

Och för att ta och byta ämne helt plötsligt så kommer någonting
att anlända till mig alldeles snart, så nu får jag sitta otåligt
och vänta på det. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för
länge som sagt. Det är ju bra det iaf. Nu kila. Btw så kan ni ju
alltid höja ett glas. Jag har gått och blivit brunett. Det är nästan så
att jag kan kalla mig för det. Och det har Marie tydligen med. Ha,
idag t.o.m. Tänka sig det, vi pratade i telefon och det var rätt så
lustigt, samma dag och oplanerat och ja. 

man ser ej bra.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0