November: Snön ligger så fin på marken:)

Snöänglar och snögubbar. White christmas.
Jag har nästan lust att springa dit ut och bara lägga mig
ner och gosa med snön, om inte annat. Haä! Nu när det
iaf finns snö där. Som Tindra sa:"Jag vill kunna bygga en
snögubbe"... Och jag vill fara till pulkbacken någongång,
haha det är skoj som attan.

From 11.20-15.10
Jag har btw sovmorgon idag och det kan inte bli bättre då
jag hade världanas problem att stiga upp. Igår kväll/natt
pratade jag i tel till gud vet när då jag aldrig kollade klockan,
och så läste jag lite efteråt så det orsakade nog problemen.
Inte hade jag då lust och läsa smsen som kom på morgonen,
men sen när det väl ringde fick jag ge mig.

Så nu sitter jag här och är nästan färdig, ska strax ringa Nora
och sen ska vi iväg till skolan. Slutar någongång vid 15.10 och
så kommer bro' och tia och hälsar på sen senare! :) Desto
större planer har jag inte för idag inte. Eller finskan måste jag
ta tag i, & jag vill umgås med finfinaste... Ni får ha det bäst. ;-*

....my boyfriend rocks!!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0