November: That's what friends are for:)

Dionne Warwick With friends - That's what friends are for.
Så underbar. & It may be winter outside är också underbar.

Tomten, råkade du se min önskelista redan inför jul som jag
skrev så tidigt som igår? Jag önskar även att snön håller i sig.
Tack på förhand :) Jag älskar snön, det är så mysigt med snö.
Och framförallt är det mysigt med juletid. Och julen är snart
här och det gör mig glad. Nog för att jag annars också är glader.
Men inse hur härligt det är när det snöar, man blir glad trots att
det är typ kaos där utomhus, vädret -blåser och har sig. nana.

Centret-GinaT-Malin är ett germanskt namn.
Träffade även sis och Micke som var här för att hämta busfröna!:)
Hur som, idag var jag till centret igen en sväng tillsammans med
Nora och Sofia. Kollade runt på lite grejer, var lite här och där. Och
jag är i behov av att fa dit här någon dag framöver igen.
Jag fick iaf med mig någonting och kul hade jag förutom att Sofia
och Nora tycks tro att jag har nå dirty plans på g, hmmm...

där ser man bl.a min möössy
 

Det var hockey, en sådan ära att se en sådan ärad match.
Och så var jag ju såklart och tittade på hockey matchen som
spelades mellan Asplöven och Boden. Och gissa hur bra Ahc
var idag. Dom vann med hela 11-1. Hur fint låter inte det? ;]
Höj ett glas för dom människor. Här snackar vi om kungar idag.
Och trots att dom inte hade det där verkligt braiga tempot och
verkade en aning chill så vann dom så överlägset mot ett hm..
sämre Boden. Här talar vi om klasskillnad, stor sådan.
Och den nya spelaren märkte man skillnad på redan idag. Oj.
Otroligt bra spelat var det ju. Ett plus till DMogemark.

Det är inte snön som faller.
Sen efter det väntade jag in Viktor och så drog vi tillsammans
med Sofia, Mathilda och Fredrik till ica där vi chillade. Och så
skiljdes vi åt då jag drog med Viktor intill stan. Väl framme där
nära var både min mom och min bror och tia bor upptäcker jag
hur dött det verkar vara hos båda. Så jag ringer skjuts och tänker:
"nehepp, då hann jag inte träffa bro' igen då=(", och medan jag
står och väntar på skjutsen så kommer han som gåendes från
ingenstans, jag hade visst turen på min sida. =)

Sauna, sauna, sauna... It's just too good to be true.
Sen har jag spenderat kvällen med bastu (fy bubblan vad skönt),
lyssnat på musik och chillat, pratat i tel med sofia och ja. Snart
ska jag ta och ringa viktor och så ska jag göra mig iordning för
bedtime. Sovmorgon btw imorgon, ända till 11.20! Älskar måndagar.
Snön uppiggar nog en på köpet.

 
 
 Det var det!!

Nu ska jag kila iväg.
Ni kan ju fast lyssna på Finger eleven - Paralyzer eller
One thing eller så I'll keep your memory Vague. Det ska
iaf jag ta och göra. Ha ha. Ha det bäst :)

Min finfinaste ;o

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0