November: Winterbellsundtomppis

Bra kombo? Tjena

Sitter i skolans datasal och har engelska, utför ett arbete om en av alla
delstater i USA. Wow det är rätt okej. Och det var bra och hålla tummarna
för Obama, congratz! Egentligen har jag ingenting vettigt att komma med.
Men hinner förmodligen inte köra en uppdatering idag nåmer eftersom att
jag först slutar 15.10. Och 16.30 går bussen till Piteå och jag är nog först
hemma någongång inatt, 12 eller efter. Så då blir det bums i säng för min
del. Aja. Så jag kör en uppdatering om denna dag imorgon osv.

I want so much, so bad. =)

Slutar snart denna lektion, och sen blir det dags för matte. Imorgon har jag
iaf sovmorgon till 11.30. Och så slipper vi matten som är sist under dagen
så då får vi sluta en timma tidigare. Härligt! (#) Äsch. Nu ska jag kila iväg.
Ha det bäst. Och heja ahc!

O la la .. ;]

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0