Oktober: 1 miljon hjärtan!

Det är så mycket höst som det bara kan bli, och jag måste ge mig ut
på ett litet -mitt eget uppdrag! nämligen och fota lite nu när mitt ben
snart är bra igen, idag har det gått hyffsat bra (hade mera ont på morgonen
och det efter att tomppe och sofia råkat sparka till den igår under deras
arbetstid på skeppet, var och hälsade på dem och ja) skoj!

Har samt tränat den lite, böja den hit och dit och det gör ont men det som inte
dödar, det härdar:) Har haft skola från halv tolv till tre, och så har jag gjort lite
nk frågor osv, har prov om två veckor! + finska prov på mån/ons? och svenska
nästa fredag och så är det engelska prov om 2 v, så det blir igen en hel del
pluggande fram till höstlovet..

Har även umgåtts med Sofia, var ute, kuben bl.a!
Och Sofia sa att jag har tills Söndag på mig att lära mig o' busvissla eftersom
att det är hockey som gäller då, så det är bara och öva sig fram, har gjort framsteg!
Men nu ska jag kila iväg och titta på Heroes.

Och imorgon är det äntligen fredag, helg sköna helg!
Lång dag, till två.. Fast vi slipper andra lektionen, och sista lektionen är gympa var
jag inte kan delta pga mitt ben, nåväl:)
Ha det bäst! Puss ;-*

något på hjärtat?
Postat av: ss

skriv om myrorna.. eller ska vi ta föreläsningen? ;)

2008-10-02 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0