Oktober: A freak like me just needs infinity.

Asså jag blir nog aldrig less på den låten. För den är speciell, ha ha.
Visst sis? Nå hoh. Vaknade här för ett tag sedan efter att min kära mor
väckt mig genom att säga att jag skulle vara klar här hemma tills 12 då
hon kommer och hämtar upp mig. Visst. Så har nyss ätit frulle och nu
ska jag dra och ta på mig nå kläder och sen ska jag vara klar tills dess.

Ska runt till vissa affärer och sen ska jag åka iväg till sis. Måste bara packa
ner lite grejs först och så. Och sen kan jag säkert uppdatera när jag är där
eller något. Vi får se. Och vet ni vad. Snart öppnas RAX okej, och inte bara
det. Arnolds <3 Och jag är sugen på fika, jag är sugen på donuts. Tjena.

Inte nog med det. Mitt mjölkdrickande går framåt. Ha ha det skulle jag aldrig
kunnat tro. Men jag dricker rätt mycket och det är bra. Fast det har redan börjat
ge värkar i mina ben om det nu är pga det. Vem vet, dom kanske är sköra. Tja.

Grottpojken + la dolce vita.
Måste även passa på att ringa till s här snart. Fast ids inte ännu ifall jag nu
skulle väcka henne. Eller så väcker jag folk. Bubblans! Nu ska jag kila iväg iaf
och göra mig klar. Ha det bäääst. 

Halloween?

 

HEJDÅ

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0