Oktober: And it shows. Your hair is a mess.

But I don't care. I don't care.

Kvällen inleddes med städning i mitt rum. Det var som bra.
Jo, jag invitade över mina frendit till mig och så satte jag igång
med städningen, det har som inte varit stökigt. Men nu var det
då verkligen städat. Hi hi ett plus för det.

Sofia, jag, playstation 2 och krångel.
Vi tänkte påbörja med att spela gta ett tag. Vad händer då? Jag
upptäcker till min stora förvåning att scartgrejelimojen är borta.
Det är en sådan där liten extra del till den så det var ju som och
leta efter en nål i en myrstack i princip. Jag tjatade på mina föräldrar
men dom skyllde på mig såklart.

Och så börjar jag fundsa där mitt i allt i rummet. "Eftersom att dom
hade tattat min tv och bytt ut den mot sin, har den där lilla grejen varit
kvar i min tv, och då har dom stoppat undan den." Går iväg och säger
det och då klickar det! Så jag hittade den. Spelade GTA och så kom
Nora. Sen spelades GH - Aerosmith.
Erica och Tomppe kom hem till mig. Fortsatte spela. Spelade GH 1
eftersom att den har moi favvo sång bl.a. Efter det spelade vi Crash
Bandicoot. Och det blir absolut en crash-night här framöver. För det var
så jäkla roligt.

Crash Bandicoot.
Gudskelov att jag hade det spelet. För man kan inte vara utan att ha roligt
när man spelar det. Fy fan vad vi har skrikit och härjat. Vi var som värsta
vildarna. Jag undrar vad dom andra här i huset undrat när vi höll på och
skrika i panik, skratta av lycka och klappa händerna där i rummet. Ha ha.
Man lever sig in i spelet och det är as skoj.
Fast i slutet failade vi rätt så mycket, vi blev rätt så dåliga och så gav vi upp.
Men det lär komma upp igen. Spelar man det en gång, är man fast ett tag.

Fick ett failat sms av Tomppe att han failat utanför mitt hus. Skrattade lite.
Skrattade ännu mer. Ha ha den personen har failat som bara den idag.

Äsch hur som helst så tack för en toppenkväll. Och tack Crash! Ha ha.
Pusshejdå.

HA HA. SÅ FAIL

Jag har alltid varit en drömmare.

något på hjärtat?
Postat av: nathalie

crash bandicoot är helt bäst !! love it :)

2008-10-23 @ 18:44:37
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0