Oktober: är du söt eller söt?

She got herself in trouble. Double-sized trouble.
Godkväll. Eller natt eller vad jag nu ska säga. Chill.
Sitter här och tar det lugnt. Funderar över vad jag ska göra.
Fryser fortfarande och det är blä. Jag kommer förmodligen ha
svårt och somna så jag fundsar på att kolla en film eller något.

Under kvällen så satt jag här hemma och hade tråk. Var rastlös
och ville ut. Och så fick Paue med sig mig ut eftersom att hon också
var i behov av att komma ut. Mötte henne vid backen. Knallade iväg
till stan. Var lite här och där. Satt vid busstation och snackade om ditt
och datt. Drog till torget. Utanför Svefi.

Och hej Pauline, visst sjönk du lågt idag? Ha ha, eller åtminstone vad
hon tycker. Fast jag tyckte det lät mer roligt. Roligt är det rätta ordet.
Sen så drog vi till språk, vidare till max där dumle rockar.
Sen frös jag som fanken. Sen åkte vi home till marran och här sitter man.
Och har tråkigt, Ha ha.
och så var det slitet..

hur som helst. PAULINE pratar med Muhta.


torget. dött.


förfrusen moi
 


och så avslutar jag med en
moi and my doggy aya.

något på hjärtat?
Postat av: p

op deb där ilden ser jag ju ännu mer dum ut än vad jag var på riktigt :D

2008-10-26 @ 10:17:25
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0