Oktober: Asplöven - Clemensnäs

Och Asplöven vann ju. Väldigt bra väldigt bra.
Är som hemkommen från Kalix, hemkommen från kuben och ja.
Kom till Happis vid halv fem tiden, var hem och donade sen drog
jag iväg och mötte Jessica utanför kuben. Sen kom även Marie och
Paue och så gick vi till hallen. Väntade på Sofia och ja sen droppade
folket in dit och intog finfina platser.

Där ett tag trodde vi även att vi hade tattat Mr.P's plats men icke. Och
det var ju verkligen tur det. Ingen vill väll bli nedslängd på isen. Å nej!
Han morrade typ åt oss, skulle man iaf kunna tro. Och matchen var
king och company. Och haha haha min 'sis' Marie är ganska rolig av
sig. Jag fick ett sms.. Och så läste hon det vilket jag inte SÅG.. men när
jag såg vad det stod så drog jag det där oskylda "kollade snabbt. låtsades
sträcka på armarna, (vända mobilen) tricket. Som för att försäkra mig om
att jag var ensam om att se det. MEN NEJ" Såklart såg Marie det och då
var det payback time sis, inte ska hon få spana om jag inte får ge igen ^^,

Ha ha. Sen hade vi allmänt kul och ja. Härligt! Drog hem till Sofia där vi
värmde oss. Sen drog vi och cyklade till stadi. Max = Dumle blizzer. Vad mer?
Sen kom Viktor dit och joinade oss. Och sen trippade bobsan och såna in,
fast dom drog därifrån typ lika fort.

Och på tal om bobsan så kom jag på mitt samtal med Pauline om den
mystiska tanten. När jag skulle ut från kuben satt en kvinna på läktarn och
när jag går förbi säger hon: heeeej!! (högt) och tittar på mig. "Jaha?" tänker
jag och går. Och så tänkte hon ta tag i mig och säger "hejsan".. Sa ett hej
och gick. Sen hade hon börja snacka med Paue också. Och ja det var sådär
märkligt. Fast nog för att jag vet vad det är för en typ nu.

Har väll inte så mycket mer och säga. Ska ta och avrunda och sen kila iväg
från datorn om en stund och ja. Ha det bäst!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0