Oktober: Den långa listan.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: 
Höhö jo, när jag lägger vicks vilket resulterar sig ofta pga att jag har
svårt och andas genom näsan för ofta:) 
Titta på dig själv i spegeln: Men ja?:o
Gnälla: Jo, speciellt när det kommer o handla om skolarbeten + sånt.
Skrika: Om jag är på ett härjigt humör eller arg!
Sova: Jo det brukar jag
Ha ångest: Jo, över en hel del faktiskt. Mest över en hel del val i livet.
Skada dig själv med flit: Nä, sysslar inte med sådant.
Ta mediciner du inte borde ta: Ne
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Jo det brukar jag göra, sjukt jobbigt.
Drömma sexdrömmar: Ja det brukar jag.
Ta droger: Nix
Försöka vara annorlunda: Jag är som jag är, och that's it.
Klä dig i svart: Jo, jag tycker om svart!
Gå till kyrkan: Nej, bara vid begravningar osv.
Gå i skolan: Jo
Röka: Nej och har inte gjort det på över två år så.
Ha sex: Nowadays? No!
Ljuga: A, endast vita lögner.
Hata folk: Hata är ett starkt ord, ogillar passar bättre.
Lita på folk: Ja, men inte på alla.

VEM:
Saknar du:
Några.
Vill du döda: Ingen alls.
Rörde dig sist: Aya!
Vill du slå: Nå nog finns det alltid någon.
Kysste dig sist: Nå han den där J.
Vill du kittla: Å, någon.. Det är kul!
Kramade du sist: Mathilda
Vill du prata med: Jag vill prata med en massa sociala!
Skrek du på sist: Asså, typ på mig själv, haha kan inte förklara det så bra men.
Inte så att jag stod ensam direkt och skrek på mig själv, utan.. Jag pratade med
en annan och skrek (riktad ilska mot mig själv) Ha ha.
Vill du vara som: Mig själv ju.
Sårade dig sist: Nå den där J.
Vill du bli galet full med: Soffi, Matti & Marran =)))))
okej nejmen vill inte bli galet full faktiskt, vill ta det så lugnt så..
Gjorde dig riktigt glad senast: Riktigt glad? Ha ha måste faktiskt säga min hund.
Att vakna upp en morgon som denna efter en natt som ja natten var, så är det
superkul och ha sin hund mötandes en vid dörren när man stiger upp, helt super gla!
Fick du sms från senast: Sofia kanske?:)
Ringde dig senast: Emma tror jag:o
Är snyggast på jorden: Chad Michael Murray!

HAR DU:
För många vänner:
Har underbara vänner, men vänner får man aldrig nog av,
man kan inte ha för mååånga ju!
Förföljelsemani: Nej å nej.
Tvångstankar: Ha ha, ibland såna där roligt fula!
Någon annan psykisk sjukdom: Nejnej
Någon fysisk sjukdom: Neeej
Någon skada: Jo, i skallen kanske.
Färgat håret: Ja det har jag men det är alltmer sällan.
Brutit några ben: Jo
Några piercings: Öron och naveln
Egen dator: 1
Bra självförtroende: Är nöjd med mig själv:)
Kysst någon: Jo!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte idag nej
Bjudit ut någon: Hm, nä:o
Varit kär: Jo
Dumpat någon: Ja och det känns, det känns som fan.
Stulit någonting: Jo när jag var yngre och hade min värsta period, å jösses.
Lämnat landet: Jo
Tuttat eld på nått: Nej, inte vad jag kommer på.
Gjort något olagligt: Jo någongång.


HUR:

Går du: Så som jag går, smått haltandes pga knäet (snart helt bra!)
Svarar du i telefonen: Nå hej, hallå, Malin.
Fördriver du tiden: Plugg,  vänner, datorn, tv-serier osv.
Mycket pengar har du: Så att jag klarar mig :]
Tjänar du pengar: Nepp =)
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskinen finns ju.
Ofta städar du: Nå rätt ofta, lite i taget osv, ibland storstädning osv.
Många stör du dig på: Det är då inte många, så otroligt få personer:)
Ofta träffar du din familj: Föräldrar - varje dag, syster och bror -sällan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag får väll alltid ha mina drömmar och hoppas.
På gud: Nej det gör jag inte.
På rymdvarelser: A, bor några under min säng om nätterna.
Att folk tycker om dig: Jag vet att det finns dem som tycker om mig, och inte.
Och jag är så otroligt gla' över att ha dessa personer i mitt liv, oh god, tack och lov!
På ett liv efter detta: Himmelriket :$ Nejmen, vad man ska kalla det?
Typ att det finns något bakom de stängda portarna, okej nej men jag hoppas att man
en dag återförenas osv där nånstans.
Att fiskar kan tänka: Jo det tror jag!
Att du kommer leva länge: Jag hoppas ju absolut att jag kommer göra det, lika så med
alla andra.


något på hjärtat?
Postat av: Marie

Yeah ;)

2008-10-04 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0