Oktober: Det är vad man Marie säger.

Marie påstår att man är världens sämsta bloggare.
Om man inte uppdaterar minst en gång per dag. Hu hu.
Sitter förresten i skolan just nu. Har Svenska för det andra.
Skriver en insändare. Desto mer klagomål desto mer vadå?

Jag hade sovmorgon.
Räddaren i nöden var min sovmorgon eftersom att jag först
somnade vid halv tre tiden eller något. Steg upp efter 9. Chillade
hemma. Hann även spela gh ett tag. I brist på något annat.

What to do a day like this då?
Får hoppas att vi slipper naturkunskapen. Ingen lärare. Ingen
lektion får vi hoppas. Kanske får nå uppgifter istället. Vi får se.
Sen får jag se vad jag hittar på. Umgås, det låter fint.

En del av mina vänner har åkt. Idag. Och jag saknar dom redan.
Och jag tänker inte sluta lipa. För det känns smått tomt.

Nu ska jag avrunda och messa till Sofia och se var hon är och
härjar. Det är något typiskt henne. Och så ska jag fortsätta och fightas
med min insändare. Ha det bäst! Pusshejdå.

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Man är ju en urusel bloggare om man inte gör det. ;)

2008-10-20 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0