Oktober: drömmar jag brukade drömma.

Klockan är mycket enligt min mening då jag brukar vara rätt tidigt ibland.
Fast å andra sidan är det ju helg nu så det är lugna puckar. Men nog börjar
jag bli allt trött redan. Nåväl, kan ta och berätta lite om kvällen.

Först så drog jag ut tillsammans med Sofia. Var till skopunkten osv. Var runt
i stan och så drog vi till frasses. Efter ett tag kom Tomppe. Sen kom även
Erica och Jeppe. Och till sist Marie och Pauline. Så satt vi där ett tag och chilla.

Var runt i stan, lite här och där med Sofia, Tomppe, Erica och Jeppe. Var till
bland annat station. Dock ett kortvarigt besök. Ha ha.
Och jo, jag är en tänkare. Det är ett bra ord när man ska beskriva mig.
No big deal, jag ska sluta utveckla tankarna så mycket, haha det leder ingen
vart ändå, det gör det bara mer komplicerat.

Trevlig kväll. Och imorgon skulle det passa fint med mys med vännerna.
Snart åker ju vissa iväg till spa, och då lär man sakna dem så det skulle ju
passa bra!

Jag vill ha en drömfångare.
Och när jag ändå är inne på drömfångaren så känns det konstigt att drömma
drömmar man brukade drömma förut. Blev för mycket drömma för mig. Ska
dra och lägga mig. Ha det bäst, ha en super bra helg.


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

sist och bäst

2008-10-18 @ 10:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0