Oktober: Efter regnet kommer solsken.

Det är bara och hoppas på det bästa!
Mer än så kan man väll egentligen inte göra så ja!


Jag vet att jag har varit lite off när det gäller mitt bloggande så jag tänkte att
jag skulle ta och uppdatera nu när jag ändå har tid. Har sovmorgon till kl 9
imorgon, och då är det prov i finska som gäller för min del, och senare under
dagen har jag ett prov i Svenska, nåväl får väll hoppas på att det går bra.

I förrgår när jag och Tomppe drog hem från skolan så snackade vi om dålig
karma och att det är precis vad jag har, månne vad jag gjort. Så då tyckte vi att
det var bättre och göra en hel del goda gärningar, så när jag kom hem lagade
jag middag tills min far slutade och så städade jag och pluggade osv, gårdagen
spenderades med en del plugg och så umgicks jag med mina vänner!
Fick även mitt h&m paket igår vilket passade alldeles utmärkt för min del, jo vad
mer.. Jag har även rotat runt här hemma och det är något jag ska sysselsätta
mig med i fortsättningen eftersom att det är skoj, haha.

Nå till denna dag så. Har varit ledig från skolan vilket berodde på att vi endast hade
två lektioner vilket ansågs väldigt onödigt så istället har jag pluggat lite finska och
nk idag, och så har jag vart ut på stan med Sofia och Tomppe!
Och så fick jag med mig kläder hem och ja, sen har jag suttit här hemma och så var
jag till kuben för att se Asplöven ta emot Piteå här hemma, vilket resulterade sig i
en förlust för Asplövens del, tempot idag var inte så hurra!
Någonting har visst vänt, plus att Mr.Asplöven är skadad, Lundberg osv. Och så längtar
jag förresten tills Jason.K anländer till Haparanda, men det lär väll dröja ett tag det
med!

Vi får väll se hur det blir, men efter regnet kommer solsken!
Asplöven-Piteå 0-2

Har även hunnit med att baka här hemma idag, muffins <3
och dom blev sviiiingoa, fråga sorbas!
jag hjärta muffins, muffins hjärta mig, och ett + för bakning!

asplövisar.


zlatan är bakom mig, jo jag vet!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0