Oktober: fettknöl

Helloha!
Tänkte ta och berätta lite "kort" för att ljuga om min dag.
Började med att jag mötte Sofia på kvällen och så var vi lite här och där,
gjorde lite ditt och datt och segade framförallt. Sen så drog vi iväg till kuben
där vi tittade på j20's match mot Piteå, och för att vara exakt så tittade vi på
typ två perioder för sen bar det av ut för att träffa mathilda och fredrik vid leris!

Under kvällen drog vi till max där vi satt en stund tills vi förflyttade oss till
frasses där marie och paue var, eller vid busstation, sen så drog vi iväg för
att äta lite, och så drog vi till kalles där vi satt och chilla både utomhus och
inomhus! träffade på en massa folk där som vi pratade med. någon kim som
jag av någon anledning fick nå ryck på, förlåt:( och så umgicks jag med nötterna,
pratade med j och så ja, satt jag där tillsammans med mattias/mathias haha jag
kan inte stava namnet korrekt, och pratade med honom om en hel del och han
v'ägrade inse att namnet var marcus och inte nå jävla johan :D
Nå, han trodde ju åtminstone.

Sen ja, vad mer.. Så kom gamla klasskompisar dit och såna där man 'känner'
och känner, haha och så träffade jag på, eller såg sebbe och hans kompis där
och ja vad mer, make och dom:D trevligt.
Äsch, sällskapet var bäst typ <3 men, kvällen var långt ifrån en lyckad kväll.
Depp?


Och jo jag visste, för jag fick höra, och alla visste, och alla sa det.
För dom varnade, för såna som dig, men jag var dum, för att jag trodde.
Tack! O' vissa kan inte förändras =( 

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0