Oktober: för-häxad, för-störd, för-giftad, FÖR-ÄLSKAD?

I'm blind to you.

Som sagt så skrev jag ju om gårdagen lite smått i min blogg igår så jag orkar inte
gå in på nå fler detaljer idag, och bilder har jag faktiskt inte och ja vad mer, en kort
sammanfattning skulle nog vara att kvällen inte var nå alls nice eller nå, nej helt fel
stämning osv, det var as kallt utomhus, nästan så att man inte klarade av kylan,
kunde dock inte hantera det helt, ha ha.

Och det fortsätter och vara kallt och kallare kommer det och bli, och det är fett med
höst just nu, och vintern är på ingång så det är bara och stå och se på när snön snart
faller till marken, den står redan och lurar vid ett hörn och jag är inte riktigt redo för
att möta vinter kylan ännu, vi hade så kass sommar tycker jag (!!!!)

Men ut, jag ska ut idag om jag så måste klä mig till en eskimo redan, för jag vill ha
frisk luft och det är skönt och vara utomhus, man blir ju varm om man sysslar med
något som tur är! Och dagens planer --- är inga i princip, det är ett senare problem.
Ska nog ta och läsa lite Nk och gå igenom en hel del frågor för att försöka prenta in
lite om det i hjärnan. Sku behövas.

Hoh, det gäller väll bara och gilla läget för att klara av det hela, åh det är för mycket
på en gång, men som sagt så, i can handle it! =)
+, Imorgon blir det kalix med väldigt trevliga peeps, ska nämligen se hockey där.

Åhja, nu ska jag kila iväg, är hungrig så måste ta och äta frulle och sen ska jag börja
fixa mig iordning för dagen, eller läsa lite och höra med folk om dagens plans!
Pusshejdå, ha det bra.

----hihi, din jävla s!  ;<

HA HA HA, så jäkla gulligt då! dubbelmoral btw.

Erica säger:

men du vill ändå inte ha en såndär. vem vill ha nån som har
hållt på med så många? du ska ha nån som håller sig till dig,
som fattar hur underbar du är och inser att han inte behöver
någon annan för han har ju dig!

Malin säger:

aaaaaaaaaaaaaaaaaah<3

Erica säger:
och alla killar som inte har allt det där, dom förtjänar inte dig.

btw! mitt ah betyder att jag håller med i princip, om att det ska
vara så :)) fina ord, uppmuntrande och.. erica om du läser det här
vilket jag tror att du gör eftersom att du brukar, så hoppas jag att
det går bra mellan er ;]



- Anyone else but you...

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0