Oktober: I pick you up so you can see.

Desperate housewives.
Blev helt plötsligt sugen på att titta på det. Jag vill se det nu.
Ska åtminstone ta och titta någon film eller något om ett tag, det skulle
ju som sitta fint. Så ja. Kom här nyss från bastun. Och nu tar jag det lugnt.
Ska göra lite ditt och datt först och sen titta på någon film. Vilken, återstår
att se. Musik är bra så ett plus för det.

Å, mina vänner.
Mötte upp Jessica utanför Maxi. Promenerade till ikano där jag träffade på
bekanta. Var till stadium och så var vi till skopunkten. Sen drog vi vidare till
Ikea där vi satte oss ner för en fika typ. Moussegrejsimojs. Var som gummi.

Satt där och chillade rätt länge. Pratade om allt mellan himmel och jord och
det var trevligt. Det var så länge sen sist ju. Otroligt fin vän. Så det är typ bara
och ta sig i kragen och sluta vara så oförskämd och umgås oftare. Det är något
amazing, jag kan prata om det mesta med henne och det är bra.
Sen så var det någon wierdo där som höll på och stirra på kaffemaskinen utan
att göra någonting. Han var nog helt nollställd. Kuliga typer på ikea.
Sen drog vi iväg till ica osv. Och sen skiljdes vi åt. Hockeyintresset delar vi fortf på.

Anything else?
Sen så var jag hemma och chillade och så traskade jag iväg för att möta Viktor.
Var lite här och där. Var till torne en sväng och spanade in det nya centret. Ganska
coolt ju. Och så var jag helt fascinerad av några lysen där borta. Sen var vi till stranden
och lite vartstans. Sen prommade jag till Marielund. Hem till Sofia. Satt där och chillade
ett tag och pratade om en massa.

Var ute med Sofia och gick lite här i marran. Svin kallt. Usch fy och blä. Jag blev typ helt
stel där ute. Ha ha. Så bastu passade fint. Kylmä. Det är typ vinter, tjena!

Nu ska jag avrunda. Och bilder har jag typ inte alls och bjuda på.
Hejdå.

bild tagen från tia! min bro'. bara för att bilden är härlig
och för att min bror är bra.


Och imorgon ska jag till min kära sis. Äntligen. Jävlar! Jag saknar dom.

Jag och min Fanta B'good


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0