Oktober: Kalix kommun

Åtminstone.
Sitter här hemma hos sis nu och nöter datorn.
Så vad har jag gjort en dag som denna? Fyra åkte iaf bussen hit
från Hpda. Har umgåtts, tittat på Askungen. T.o.m 2 såna filmer!!!

Ha ha och dom är faktiskt king. Tecknat är king. Jag tycker om
,++++++++++++++++++++++++++++/Inez
tecknade filmer. Ha ha finns det något bättre egentligen? Å Askungen
t.ex. Ojoj! Sen har jag messat med peepsen och ja. Var intill själva
Kalix (centum) här lite tidigare. Köpte mig en energidricka så jag ska
hålla mig lite mer pigg, haha. Det hjälpte typ lite. Är inte lika seg nåmer.

Päppelpaj.. Så macho.
Och Tindra är så söt. Hon var just och bad om en godnattkram eller
min sis kom och fråga eftersom att Tindra undra. Hon hade vart och fråga
men jag hade inte hört. Måw. Småbarn är sötast i världen.
Thea och Tindra.

Vad gör man när doggen är apig?
Ha ha Inez är skit skojsig. Hon får för sig att komma hit och hoppa upp
med framtassarna mot bordet och stå där och titta på det jag gör. Roligt.
Och samtidigt sniffa på en. Ha ha hon är go.

Och jag har inga bilder och bjuda på just nu.
Så småningom. Ha det bäst.

något på hjärtat?
Postat av: Bea :)

svar : okej vad roligt :) ne inte så mycke vart ute å handlat lite idag. mest mat ^^

2008-10-27 @ 22:25:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea :)

svar : jodå det var det :D

2008-10-27 @ 22:39:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0