Oktober: meme

Jag vill se någon bra film. Vad är en bra film?
Hi hi, det är svårt när man inte har samma film smak som alla andra.
Tips! Någon med great smak. Nejmen. Jag vill se någon riktigt riktigt
äcklig film, nej jag tar tillbaka det där. Inte äcklig, för det är dåliga rysare.
En LÄSKIG! Svårt och hitta nya läskiga filmer, dom är mer äckliga, råa
och ja. Man blir helt enkelt bara äcklad av dom.

Och iväll ska jag njuta av livet =karran.
För det är så gott och mojsigt och allt möjligt. Har varit till ica med Sofia.
Och fy bubblan vad kallt det var ute. Marie varnade mig för den bitande
kylan iofs. Skyll dig själv Malin. Det var iskallt. Jag ska inte ut nåmer.
Jag bommar igen dörrarna. Jag stannar inomhus. Jag tar inte emot
kylan. Jag gömmer mig. Jag skojar. Vintern är mysig. Snart kommer snön.
Höstlov och jul.

Köpte karra för kvällen och dricka. Köpte karra till mina parents. Jag var
snäll. Ikväll blir det myspys. Hoppas jag iaf. Jag ska umgås med mina vänner.
Och vi ska hitta på något. Det ska vi göra. Och det är ett som är säkert.
Har väll inte så  mycket mer och skriva. Bilder kanske dyker upp. Vi får väll se.

Ha det så bra då. Hoppas ni får en super trevlig lördag.
Pusshejdå.


Det känns helt okej att se ett spöke.
Det är okej att se ditt spöke.


och hej, jag och sofia köpte lite gott!!!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0