Oktober: Miles away.

I need you, I need you more than that.
Jisses vad skönt och få sova ut riktigt ordentligt. Har typ sovit sådär
smått dåligt dom senaste nätterna. Förutom nu då. Kollade Hot
Shots 2 'inatt', den är jäkligt rolig. Sen pratade jag i tel och så somnade
jag nästan direkt efter det. Vaknade tio imorse, lyckades somna om
och så vaknade jag någongång efter ett. Skönt. Och så hade jag inte
lika ont i halsen heller, tur det.

Idag åkte S iväg till Rovaniemi och E åker till v-ås.
Jag blir typ loner, nejmen. Haha. Jag längtar tills på torsdag. Och
det eftersom att peepsen från spa kommer hem då. Happydappymoment.
Och idag ska jag ägna mig åt att fixa det här med bloggen och just nu kör
jag med lösenordsskyddad blogg men det är tills den är klar. Ska bara byta
bakgrund och så ska jag ge mig på ett försök med headern. Något simpelt.

Å, var bara simpel.

Ha ha ha, och gissa vad jag gjort.
Jag har fått i mig ett helt glas mjölk vilket är otroligt. När det gäller mig iaf.
Tänk ett helt glas, kan knappt minnas när det var sist. Mångamånga år sedan.
Och sött var det. Och jag vet inte om jag kommer bli en mjölk drickare som jag
tänkt mig. Men det är amazing när det gäller mig. Ha ha. Har alltid tyckt det varit
äckligt, fast nu var det inte så farligt. Men typ sött. =o Fan vilket freak jag är.

Jag är nöjd. Nu ska jag börja fiffla med bloggen. Sen ska jag fiffla med mitt rum.
Sen ska jag fiffla här hemma. Och sen ska jag vila. Hämta en film. Dra ut osv.
Ha det bäst.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0