Oktober: mirror mirror on the wall.

Mirrors.
Den filmen tittade jag på tillsammans med Sofia.
Och det är inte lika läskigt och se ensam. Blev somsagt tipsad av min bror.
Och då tänkte jag att jag skulle se den. Och den var inte sådär äckligt äcklig.
Den var mer läskig, och det var bra. Den var rätt spännande och speciell.
Och det var personen som gjorde 'The Hills Have Eyes' därför var det extra
intressant och se den här. Jag är rädd för speglar.




Jag ska sluta lipa nu. Två veckor går snabbt.
Hoppas jag iaf. Imorgon åker moi frendit iväg till Spaninen. Jag kommer sakna
dem. Och snart åker E till vås, och ja det lär bli helt tomt i Haparanda. Sofia!
Ja, dom kommer vara borta två veckor. Vadå tomt. Jag ska sluta lipa för tiden lär
inte gå snabbare.

Crash och Guitar Hero.
Är ett plus. Har umgåtts med Sofia idag. Vi har spelat crash och gh.
Det är roligt. Eller det var roligt. Och Sofia klarade av den hemska bossen.
Jag hatar den. Ha ha hej.

Middag och mys hos moi bror och Tia.
Japp, har även spenderat en del av söndagen hemma hos dem.
Åt middag och så fastnade jag framför Gossip Girl. Fick med mig en massa
filmer som jag ska titta på. Och tror jag börjar redan ikväll.
Imorgon åker min bror till Norge och är borta nästan två veckor.

Och så har min systeryster, Tindra och Thea vart här.
Världens gosigaste barn. Ska åka till dem över några nätter nästa fredag.
Ge mig höstlov. Hejdå.

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

här får du höstlöv

2008-10-19 @ 22:14:07
Postat av: emmy

jag kan tänka mig att om man ser den där filmen så blir man rädd för speglar :P jag skulle typ tänka att jag stog framför en spegel och så blundade jag och när jag öppnar ögonen så står ngn läskig sak bakom mig typ :D haha

2008-10-20 @ 08:42:59
URL: http://niffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0