Oktober: Nu står du utanför min dörr

och väntar på att jag ska öppna den för dig.
Men det lär inte ske, så varför går du inte din väg?


Jag känner mig lite stressad med tanke på skolarbetet, har en liten paus
från mitt pluggande. Dagen bestod av skola i ca tre timmar. Efter det har jag
pluggat nk, jobbat med matte osv. Ska snart läsa igenom gympagrejen och
sen ska jag återigen plugga nk och sen blir det och fixa med engelska glosorna.

Jag kommer vara busy, min fritid lär bestå av massor med plugg nu ett tag.
Och snart är det lov. Det ska bli skönt ju.
Var vrålhungring när jag kom hem, så då var det bara och kirra varma mackor.
Blev så sugen tidigare när vi pratade om det i skolan.
Se så samtalsämnen kan påverka en ändå, ihelg blir det tacokväll + gh night och
massa mys, ser fram emot helgen eftersom att den lär bli så fri från skolarbete.

Imorgon: Gymnastikprov (teoretiskt)
Onsdag: Naturkunskapsprov
Torsdag: Engelskaprov
Fredag: Historia redovisning.

Och nu ska jag vidare och plugga, så nu kan man ha förståelse varför jag kommer
vara off här, ev pausa från bloggen och det tills allt är gjort! :)
Ge mig höstlov. Och ge mig jul tack. Jag vill ha en gitarr, det blir bra.

Malin säger:

Har du tips på nå bra låtar?

Fredrik säger:

Det är du som är experten på den fronten

Fredrik säger:

Jag anser att du har en grym musik smak,

/..../
Fredrik säger:

Ett STORT TACK för din tid och musik

Malin säger:

Så lite så!

Fredrik säger:

Nu ska jag laga mat, ha en riktigt trevlig framtid.

Ha ha, ett plus är att han alltid är lika trevlig!


Ja, och nu ska jag sluta med allt svammel och avrunda,
ha det bäst!


något på hjärtat?
Postat av: h

skriv lite oftare? :)

2008-10-14 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0