Oktober: oh, lover!

Hallå.
Idag hade vi prov i engelska och jag hoppas på att det gick bra.
Kändes iaf helt okej. Efter skolan drog jag tillsammans med
Nora, Tomppe och Sofia till Karkiainen och fikade, var någon
bakelse och kakao med vispgrädde och mums.
Sen satt vi och snackade en massa skit. Nå, skoj var det som fan.

Och så var vi till ikano, köpte mig ett par skor.
Sen var vi lite här och där, till OK där Sofia råkade få fel refill.
OCH ASPLÖVEN GJORDE JUST MÅL! DOM LEDER 0-1 står det.
Kiruna-Asplöven, och hoh vad bra det är än så länge, heja AHC!
Markus Huhta stod för målet:))

Ha ha,
hur som helst så har jag haft en toppendag tillsammans
med sötnosarna. Har även några bilder som jag bjuder på.
Men kvallan är dock dålig, så det får ni stå ut med.

min oboy!


tomppe. och den där mackan är supergod!


retard/meme malin och sofia:)


hahaha, jag och nora.


mina skor!



BILDER FR IGÅR:

BTW. 0-2 ASPLÖVEN LEDER!!!! VAD BRA; heja asplöven!
Mikko Purontakanen stod för andra målet!!
jag hejar på er, och samtidigt står det 2-0 till Luleå.
Och så hejar jag förstås på luleå!
1-2 (Kiruna lyckades göra ett mål) fortsätter med mitt hejande på AHC!




nora på lei igår:)


jag på lei.



den blev suddig, nåväl laget jag hejar på ;]

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0