Oktober: peppar, peppar.. skitväder.

You got the biggest heart.
Sitter här, nyss hemkommen. Har vart ute till stadi med peeps.
La även in en hel del egopics med mig och Sofia. Så nu ska jag
lägga upp bilder här. Skulle egentligen lägga in alla när jag till
min stora förvåning insåg att det var alldeles för många bilder.

Blä för vädret, blä för regn. Kom igen kylan och sluta regna nu.
Jag tycker det är tråk med sånt här väder ju. Nog för att det artade
sig direkt när jag trippa ut från lägenheten i stadi för att möta upp
Sofan och E på torget. Sen var vi  lite här och där. E drog hem
och så stannade jag och S kvar där. Var till folkan där vi lekte
egon och filmade en massa fula saker. Ha ha.

m och s. och s är min bästa vän. 

Vad mer?
Skoldagen var chill idag. Hade enbart två lektioner. Eller ja egentligen
skulle jag ha haft tre men skippade gymnastiken är rätt sjuk fortfarande.
Och nu har vi höstlov. Jag hjärta lov. Lov är bra och det ska man ha.
Då och då iaf. Skönt, skönt, skönt!

Har väll inte nå värsta planer inför något just nu. Blev ingen kalix för min
del pga att sis och dem är sjuka och jag med dvs. Så det får bli en annan
dag under lovet. Och nästa ons då är det match igen, så då kan man redan
se fram emot någonting. Och imorgon ska jag dooona lite i mitt rum och
så ska jag göra ditt och datt. Sen ska jag nog ut eller någonting iaf tsm med
geeken.

Och Marie har en plan: starta ett band! (Så seriös) För er som trodde något
annat. Och då menar jag seriös. Ha ha.

The biggest heart. But right now I need the key.
he he he. jag har väll inte så mycker mer och säga. några bilder
kan jag alltid bjuda på. ha det bra. hoppas ni får en superbra helg. och
ett trevlit höstlov. ciao!

awwww. mänkkkaa!
 
 
mommosarna goes crazy. sofia und her bike.


jag, seriös


jag och sofia!


minä


m och s.


m

,
m och s

s


m


m


s


moi


sofan


s


m

 
s och m.


med dessa lämnar jag er


något på hjärtat?
Postat av: p

inte lite bilder haha :D

2008-10-24 @ 23:57:27
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0