Oktober: pics.

Japp, har äntligen lagt in alla bilder, ca 2000 faktiskt och jag har som aldrig
orkat med att lägga in dom, eftersom att det inte har gått men nu jävlar kom
jag på att jag hade min adapter! Så jag kan nog ladda up  några bilder här,
även om dom kan vara gamla, men bildtexten lär nog förklara sitt.

Sitter här och väntar på middag, efter det ska jag bara plugga, plugga och
plugga.. Och titta på tv, favoriten! Och så hinner jag nog inte med så mycket
mer, kanske motionera lite med Aya eller något.

Hade prov i gymnastik idag vilket var helt chill faktiskt. Sen så hade vi bl.a fys
och innebandy men jag pallade inte innebandyn. Mitt knä ger vika så sen sa
Andreas att knälederna förmodligen är lite uttöjda. Så nu funderar jag på ett
läkarbesök här snart.

Snart kommer snön.
Och den kan vara rätt mysig ibland, men jag är inte riktigt redo för den kylan
ännu, haha. Blä på mig.


suomen tivoli iår! ge mig sommar?


erica efter vår tornvallenresa


azalia i rovaniemi


efter typ värsta natten tsm med erica.
och mitt ljusa hår.


azalia!


höstis. färgat håret!


marranbarran


nora och erica!


emilia - jag med pannluggen på plats (datorkunskap)


sthlm, tåget - tia i bagarmossen!


aik-dif


nora och erica.


azalia!


vår


sommar --skillnaden syns ju iofs.


AH. jag saknar sommaren


min och ericas något.. molnet är en trea ju!


summer summer summer


avslutnigsmiddagsdagen



hehe, blev en hel del.. nåväl!
ha det så bra, hejdå:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0