Oktober: Uppe med tuppen.

Godmorgon.
Har vaknat kring sjutiden idag, så nu sitter jag här helt klar och väntar
på att dra iväg i princip. Ska till ivigningen av det nya centrat i Torne.
Trevligt värre. Ha ha det är så udda, tänkt hur dött Haparanda-Torne typ
varit förr iaf. Inte för att jag menar att det är värsta wow. Men ändå värsta
wow med tanke på dessa städer. Och då om jag tänker på den tiden då
vi inte ens hade ikea-ikano eller ica maxi eller någonting, hu hu.
Värsta byn typ.

Jag känner mig lite seg och så, men det går väll över snart. Tänkte att jag
skulle uppdatera här en gång innan jag drar iväg härifrån. Yey bloggen.
Idag kommer även spa barnen hem, vad roligt. Så imorgon blir det väll och
dra och chilla med dem där osv. Jag saknar dem!!!!! Snart får jag se dem
(= läs imorgon)... Ja, och så är det ju Halloween och allt sen och ja.

Idag ska jag chilla. Eller ja. Ska dra ut sen senare efter att jag vart där borta.
Och så ska jag umgås med geeken:) Och ja, uppdaterar kanske sen senare
eller något. Ha det bäst! Pusshejdå ;'D

något på hjärtat?
Postat av: betty

utmanad!

2008-10-31 @ 09:56:15
URL: http://lerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0