Oktober: Vi fortsätter att söka oss mot vatten.

Godmorgon!
Vaknade här för en stund sen av Ericas sms, och jag har fått sova ut riktigt
ordentligt, verkligen skönt må jag säga!
Kan ta och berätta lite om gårdagen nu istället eftersom att jag aldrig hade
ork med det igår eftersom att jag var helt slut när jag kom hem, ha ha.

Någongång under eftermiddagen så hade vi planer på att dra ut, jag, sofia
och erica. Men mitt i allt dök Tia och Marcus upp här hemma hos oss så det
var ju givet att jag stannade hemma så länge dom var här när alla andra i
huset var borta någonstans.

Ha ha och jag måste säga att jag hade jätte roligt när dom var här och hälsade
på, fick även en liten present av dom och ja. Vi snackade om en hel massa,
och så berättade dom en hel del roliga saker, haha. Och min bror är ganska
rolig, och när vi snackade om vart man hänger så sa jag att vi hänger på kuben.
Och det var ju givet att han kontrade med ett: Ahaa, kuben. Hockeykillarna, det
är dom ni tittar på ;]
Haha, fast jag drog väll med något men nej osv, och så sa han typ joho, inte kan
det väll vara kul och titta på kuben? så du menar att ni sitter där och tittar på isen?
Och där kände jag mig ägd, haha.

Jo sen snackade vi om naturkunskap och han började snacka om en massa finurligt sen
mitt i allt, t.ex om amöbor och vattnet och jorden och hur vi människor kom till, och allt
det utan sånt där med gud som alla snackar om, och ja må säga att hans teori var
banne mej bra! Ha ha, blev lite förvånad. Undrade vart han läst elr hört det, men han snackade
hela tiden om sitt egna huvud, elr att det var vad han tänkt ut, haha och det var smart!
Riktigt roligt och lyssna, och sen började vi snacka om myror och bin och lite vad som helst.

Ha ha ungefär som mitt snack med Sofia här om dagen faktiskt, det är ganska skoj och
försöka komma på en massa och ja ha sina funderingar, hoho.
Sen så frågade jag även min bror hur man kan säga att det inte finns nå liv på andra planeter
isåfall, dom säger att vi inte karar av temperaturen, men där på dom planeterna kanske det
finns nå figurer som klarar av den temperaturen, men dock inte vår!
Så sa han typ; precis! För det är ju möjligt ^^,
och så var Tia jätte söt när hon sa: Niin, mutta eikö ufoja ole olemassa?:D
Och till svar fick hon: Klart, det bor ju såna hemma hos oss!

Och vem vet egentligen, haha.
Hur som helst, och i Mars btw så ska vi till Thailand och jag ser fram emot det som bara den!
Nå hur som helst så, sen bestämde vi oss för att vi ska ha filmkväll ngn dag och fa och cruisa
och ja, och sen for dom hem och jag drog ut tillsammans med Erica och Sofia, var lite här
och där i stadi, träffade på en massa folk osv, drog till närsta där jag och erica stod och snackade
med Max och Jesper och ja, sen slutade väll kvällen ungefär då när jag och Erica krockade
framför en bil och ramla omkull med cyklarna, ha ha.

Idag blir det Kalix, ha det bra!
Pusshejdå.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0