Oktober: Why does it always rain on me?

Och olala vad den låten är bra.
Sitter här hos sis och tänkte att jag sku ta och uppdatera här
och kika runt lite nu när jag har tid. Eller när jag äntligen har ork
för det, haha. Vaknade någongång vid 12, minns nu inte vad kl
var då. Efter att ha lyckats somna om då efter att Inez attackera
mig i sängen imorse, inte sådär attackera utan hon var busig av
sig såklart, ha ha. Sen har jag vart med kidsen och så har vi
tittat på Air buddies och så titta vi klart Askungen 3 <hoho dom är bra.

Känner mig smått sliten, ska typ ta och goa-leka med kidsen snart
och sen så vill jag hoppa in i duschen så jag slipper sliten-känslan.
Hade tänkt mig att stanna här tills imorgon på eftermiddagen, sen ska
jag väll hem och så blir det hockey på kvällen med peepsen!

Maries fina humor: all in - mal in. jo tjena.
Jag var bara tvungen eftersom att hon har så king humor. Ha ha.
Och fråga inte om jag är seriös. No. Nu ska jag börja avrunda iaf.
Ha det bäst. Pusshejdå.


tjena, du är söt =o

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0