war is hell

sitter här och tar det lugnt, den här dagen har varit olik från dom andra!
haha, det har den faktiskt.
Började 08.10 med samhälls, snackade om ditt och datt gällande Sverige
och olika ledamöter osv, och hoh det blev bara för mycket redan då, och
plus att jag trodde jag skulle kvävas dit, haha.

Sen hade vi företagsekonomi vilket gick segt som bara den, sen hade vi
hål i tre timmar, var och åt på frasses med Emilia och Nora och det pga
att maten var bad idag, haha. Nästa vecka kommer vi ha fyra timmar hål +
att vi slipper sista lektionen, behöver nå bra tidsfördriv!

Ska försöka ta mig ut idag, jobbigt och fortf halta och så ska jag träna
mitt ben lite smått snart, ska först äta och ja, sen kanske ta mig till ica om
jag nu orkar göra det -.- beror på mitt ben om den är på min sida, hö hö!

Och låt mig få vara en gnällig typ idag, bara för idag.. Jag är trött, less på den
här dagen och så värker det i mitt ben till fullo, men annars rullare på!

xoxo smeagol

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0