Zlatan vs. Ronaldo

DEN KILLEN ÄR MAGISK




Kort om fredagen:
satt hemma och så under kvällen, sen drog jag iväg för att umgås med alexandra
och emma, spelade gh och tittade på idol (lyssnade) hihi.
Klockan tickade iväg, drog till stan där det var massor med folk, var där med en massa
och så träffade jag Markitta och Pekka vid Amanda och sen joinade Pekka oss efter
ett tag.. Helt kul faktiskt tills dramat nådde sin höjdpunkt, haha fast jag tyckte nog allt
var rätt roligt iofs. Slutade med en jätte lång promenad hem och väl närmare tre på
natten var jag hemma, riktigt kusligt och gå ensam där ute sådär, usch..









något på hjärtat?
Postat av: s0rbas

MALIN.T ;)

2008-10-12 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0