Asplöven krossade Boden

Låter väll riktigt bra?;)
JO!


Sitter här och tar det lugnt, hemkommen från Arena polarica (läs: Kuben)
för ett tag sedan. Aj säger jag bara, med min otur så hade jag lyckats få
punka medan jag var där, IGEN!  Så det var bara och bära hem, eller nu
vare lite överdrivet men typ 'bära' hem cykeln, haha. Men där vid Sofia vände
jag upp och ner på liket och la däcket på plats, och så konkade jag med
den dit utanför tomppe, pumpade i lite luft och cyklade hem och på vägen
så såg jag en såndär, eller såg iofs redan när jag och tomppe stod där och
sku få luft i min cykel men..

Ja vidare till matchen, som rubriken lyder så krossade Asplöven Boden,
Och Asplöven spelade väldigt bra, som gudar på isen medan Boden spelade
grishockey som man kan kalla det! Drog på sig en hel del utvisningar och
så verkade dom vara på mr.l allmänt mycket, orsakade skador till Asplövarna
osv. Asplöven slog Boden med hela 10-1, vi satt och väntade på ett elfte mål
men nej, men 10-1 mot Boden är sjukt bra! Och det var väldigt gulligt när
Ceder gjorde det tionde målet, eftersom att han fick behålla den pucken!
Det är sött när man gör så i hockeyvärlden..

Så.. en sammanfattning av det hela är att Asplöven utklassade Boden,
enorm klassskillnad mellan lagen och Asplöven blir bara bättre och bättre
hela tiden, och ett extra stort plus för vår super målvakt Lindström!
Han utgör värsta showen tycker jag. Skottstatistiken låg på ngt 64-10
(iaf vad jag och Erica hörde) och det säger väll allt? talar för sig..
Alla var stjärnor där ute på isen ;-*
Och det är bra att dom utvecklas så bra, seriefavoriterna.


Asplöven - the real deal.

än en gång en bild på vår braiga målis!

Timo Lindström.


en till update
wooow, jag skrev fel:D
de var för att jag tänkte på vad en annan skrev på sf:D


något på hjärtat?
Postat av: erica

inte 46-10, 64-10 sa jag ju!!!! :D

2008-09-28 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0