Chips

Jag blev helt plötsligt sugen på chips!
Å, chips är gott.


Sitter här och tar det lugnt, vaknade kring nio tiden.. Ska ta och plugga idag
till företagsekonomin och ja, bara vara här hemma helt enkelt..
Jag kan skriva lite kort om gårdagen, var iaf hemma hos födelsedagsbarnet
Saana, och det var väll en hel del trevligt folk där:)
Blev en mycket mycket lugn kväll för mig faktiskt. Spelade spel och så snackade
vi om ditt och datt, fast min finska var inte världens bästa heller, hihi men jag
klarade mig iaf bra med det jag nu kan! (y)

Ja, finns väll egentligen inte så mycket mer och skriva om kvällen heller, vi var
väll inte borta såå länge, det var svin kallt ute och jag var jätte trött och ja, cyklade
iaf hem till sist sen med Nora. Och när jag kom hem, la jag mig i sängen nästan
bums, tröttheten hade tagit över mig helt och hållet.
Men sen så höll smsen mig vaken och så pratade jag även i telefon där ett tag med
j, men sen skulle han sova och sen kunde jag äntligen få ro i kroppen, haha.

Och sen skrev Erica att Asplövens yngre generation, nejmen u15 hade kommit 2a
i cupen igår:) Finalen hade typ spelats vid 00.00 eller något sådant, och det var visst
ganska många lag med där så det var ju super bra! Ett +

Nu ska jag ta och avrunda, ha det så bra då!
Pusshejdå.

hej pannlugg

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0