De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.

Intressant information jag vet!

Sitter här och kollar film, eller tog en liten paus här!
Tittar på Brudens bäste man, och den verkar vara ruggi king!
Hade lång skoldag idag, från 08.10-15.10, mm, riekkola sist
av allt.. Idag ska jag göra min ena finska uppgift, och så får jag
väll se vad jag hittar på sen!
marabounonstop!

Nu ska jag ta och avrunda och fortsätta titta på filmen, och så
ska jag få i mig mat och så ser man ju vad som sker, haha och
frida eller vem det nu var som trodde det, trodde att jag och marro
var syskon, mallo & marro, för när vi satt på bänken så hade dom
väll sett oss, och så sa hon: men ni var ju lika! vad heter hon då?
-marie! "ännu på m".. Ja, om ni nu förstår..

HELGEN, kom hit ;p
Pusshejdå, ha det bäst.


något på hjärtat?
Postat av: Marie.

HAHA.......

M=bäst!

2008-09-02 @ 17:33:15
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0